fomeshi.nasrblog.ir fomeshi.nasrblog.ir .

fomeshi.nasrblog.ir

سرور سوییچ

مجموعه ” سرورسوییچ ” با بهره گیری از نیروی متخصص و مجرب فنی سابقه بسیار طولانی در ارائه انواع راهکارهای مبتنی بر سرورها و ذخیره سازهای HP  ارائه مشاوره فنی، اجرا و پشتیبانی از تمام پروژه های دولتی و خصوصی را دارا می باشد.

همچنین برای اطلاع از قیمت سرور ، زمان تحویل و نحوه اجرای پروژه با همکاران ما در تماس باشید.

با توجه به فراوانی محصولات HP  در سطح دنیا و همچنین تنوع محصولات در سطح کشور، در تمام ادارات و سازمان ها، اثری از تجهیزات HP  خواهیم دید.مخصوصاً 3 نوع بسیار پرطرفدار شامل  سرور  HP DL380 G7 و HP DL380 G8  و HP DL380 G9  .

تمامی این سرورها از سری سرورهای رکمونت HP  می باشند که سالهاست در مجموعه های مختلف در حال بهره گیری می باشند.

با همکاری مجموعه ما همواره می توانید جهت ارتقاء سرورHP و بروزرسانی فرم ور سخت افزار خود اقدام نمایید.تمام قطعات شامل انواع پردازنده سرور، رم سرور، هاردسرور، پاورسرور، ریدکنترلرسرور، فن سرور، هیتسینک سرور، کش سرور، باطری سرور  و هر قطعه ای که مربوط به انواع محصولات اچ پی گردد در مجموعه موجود می باشد.جهت استعلام قیمت قطعات اچ پی با ما در تماس باشید.

یکی دیگر از خدمات مهم “سرورسوییچ” ارائه انواع سرور نو و دست دوم می باشد.این مجموعه با بازسازی و بروزرسانی سرورهای قدیمی همچنین با ارائه ضمانت نامه معتبر شرکتی همواره مورد اطمینان و اعتماد جمع بزرگی از مشتریان دولتی و خصوصی بوده است.تلاش ما همواره سعی در ارئه بهترین قیمت سرور HP و پشتیبانی فنی کارشناسی و متعهدانه بوده است.
با توجه به استقبال زیاد و میزان رضایت بالای مشتریان عزیز در زمینه خرید سرور استوک و کارکرده، و همچنین تعویض قطعات مصرفی مثل رم و هارد و پاور با قطعات نیو، مجموعه “سرورسوییچ” همواره آمادگی دارد نسبت به تامین تجهیزات سرور استوک و سرور دست دوم، و همچنین اعلام قیمت سرور استوک و قیمت سرور کارکرده در خدمت مشتریان عزیز باشد.

یکی از مهمترین ارکان انتخاب یک مجموعه جهت خرید سرور دست دوم اطمینان و اعتماد نسبت به گروه فنی مجموعه و استفاده از ضمانتنامه معتبر بلند مدت جهت اطمینان از اصالت و سلامت کالا می باشد.

مجموعه “سرورسوییچ” با انجام تخصصی ترین تست ها جهت فروش سرور استوک در کنار همکاران عزیز می باشد.
استعلام قیمت سرور استوک و دست دوم HP
توانایی و قدرت پردازشی سرور اچ پی ، و همچنین گوناگونی در انواع مدل های سرور ایستاده و سرور رکمونت به کاربران این امکان را می دهد تا برای هر نوع فعالیت فنی از این سرور ها استفاده نمایند.

با توجه به ساختار فیزیکی سرورها و انتخاب گزینه مناسب میتوان از پردازنده های بسیار قوی با تعداد هسته بالا، از تعداد زیادی ماژول رم با ظرفیت های بالا، از میزان قابل ملاحظه ای انواع هارد دیسک با ظرفیت و سرعت های متنوع استفاده نمود.همچنین می توان در سری های ایستاده یا سرورتاور از انواع کارت گرافیک های حرفه ای استفاده نمود.

به همین جهت انواع سرور اچ پی ، میتواند دامنه گسترده ای از کسب و کارها را پوشش دهد، شامل : سرور پردازشی ، سرور حسابداری ، سرور ذخیره سازی ، سرور اتوماسیون ، سرور انبارداری ، سرور سیمولاتور ، سرور گرافیکی ، سرور ماینینگ ، سرور ثبت نام ، سرور کلاس مجازی ، سرور ادوبی کانکت ، سرور بیگ بلوباتن ، سرور سرخطی بورس ، سرور رندرینگ ، سرور گیم ، سرور اداری ، سرور هاستینگ ، سرور مجازی سازی ، سرور ربات تلگرامی ، سرور تبچی ، سرور بایننس ، سرور کریپتو ، سرور چیا و …
در مجموعه “سرورسوییچ” همواره میتوانید با متخصصان ما در ارتباط بوده و مشاوره فنی دقیق ، مقرون به صرفه و هدفمندی را تجربه کنید. کافیست در حوزه کسب و کار خود اطلاعات دقیق داشته باشید و بدانید روند پیشرفت چگونه با تکنولوژی در هم آمیخته شده است. همکاران ما برای شما بهترین کانفیگ سرور با مناسب ترین بودجه و بهترین قابلیت وسعت دادن به امکانات سرور را مهیا کرده و برای آماده سازی نهایی اقدام می کنند. خدمات همچون خرید سرور hp فروش سرور hp ، خرید سرور اچ پی دست دوم و انواع سرور hpe از جمله خدمات شرکت سرور سوییچ است که شما میتوانید به سهولت از آنها استفاده نمایید.

این روز ها مدیران IT و شبکه، قیمت سرور hp را بسیار دنبال می کنند و یکی از اصلی ترین چالش های پیش روی آنها می باشد. امروزه سرور اچ پی، بخش اعظمی از خرید و فروش سرور در ایران را در برگرفته است؛ زیرا این سرورها تنوع زیادی در مدل ها و همچنین انعطاف پذیری بسیار بالایی در تعویض و ارتقای سخت افزاری دارد.

یکی از فعال ترین و مشهورترین شرکت های فعال در تولید و طراحی سرور ها برند hpe می باشد. hpe مخفف Hewlett Packard Enterprise است.

وبسایت سرور سوییچ  به عنوان نمایندگی سرور HP در این زمینه تجربه زیادی دارد و می تواند به مدیران IT کمک زیادی کند. در این مقاله سعی شده است که اطلاعات مورد نیاز برای سرور اچ پی و خرید و فروش سرور را جمع آوری کرده است و در اختیار شما عزیزان گذاشته است.

 

انواع سرور HP
سرورهای اچ پی در سری های مختلف تولید می شوند:

سری BL یا Blade
سری ML یا سرور ایستاده HP (تاور سرور ها)
سری DL یا رک مونت ها
مینی سرورها
فروشگاه سرور سوییچ بیشتر فعالیت خود را در سرور اچ پی سری dl دارد که شامل: سرور g7 ، سرور g8 ،‌ سرور g9 و… می باشد.

سرور HP چیست؟

نام کامل این سرور، Hewlett Packard Enterprise است که نام یک شرکت در کشور آمریکا می باشد. وظیفه اصلی سرور اچ پی انتقال اطلاعات، پردازش، ذخیره سازی و تخصیص منابع شبکه می باشد؛ بنابر این سرور را می توان به عنوان قلب شبکه شناخت.

شرکت HPE انواع مختلفی از سرورها و قطعات سرور را به بازار عرضه می کند که شما می توانید انواع سرور ها را در وبسایت سرور سوییچ خریداری کنید.


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۶ تیر ۱۴۰۲ساعت: ۱۱:۰۲:۳۵ توسط:zahra موضوع: نظرات (0)